Різновиди готової кави

Зазвичай, холодна кава стає особливо популярною влітку. Дослідження компанії Allegra показало, що щороку в кав'ярнях Великої Британії замовляють близько 170 мільйонів кавових напоїв із льодом. Близько 66 % опитаних купували їх виключно в літні місяці, але віднедавна затребуваність холодної кави перестала залежати від сезону - індустрія адаптується під зростаючий інтерес споживачів.

Види готової кави

У світі виробляють десятки видів готової холодної кави в банках і пляшках. Ось найпопулярніші з них.

Фрапучіно. Готова кава з'явилася з подачі Starbucks. У 1995 році корпорація запустила нову позицію в меню - фраппучіно в пляшці, або кавовий напій з молоком та льодом. До 1996 року Starbucks заробляла понад 52 мільйони доларів на рік тільки з його продажів. Після цього успіху корпорація спільно з PepsiCo створила і запустила у виробництво готовий фраппучіно. Напій містив екстракт кави Starbucks, знежирене молоко, цукор та загусники.

Лате. Потім ринок почав зростати за рахунок пропозиції готового лате. Цей напій виробляють із додаванням як класичного, так і альтернативного молока. На початку 2019 року компанія Nescafé випустила два коктейлі в пляшках із рослинним протеїном - Coffee Protein. Кожен із них містить 15 г білка на порцію. У лютому 2020 року обсмажувальна компанія La Colombe випустила лате в банці на основі вівсяного молока спільно з брендом Chobani.

З появою першої готової кави почали розвиватися ароматизовані варіанти цього напою. На ринку у Великій Британії найбільш затребуваним став ванільний. Експерти реєстрували збільшення продажів такої кави на 314 % за рік. Також популярністю користуються напої з ароматом солоної карамелі, какао або шоколаду. Інтерес у споживачів викликають і сезонні пропозиції - наприклад, кава зі смаком гарбуза та прянощів.

Нітро кава. Це кава холодного заварювання, насичена азотом. Приклад виробника, який досяг успіху в цьому сегменті - обсмажувальна компанія La Colombe. З метою створення готової нітро кави її засновник Тодд Кармайкл налагодив співпрацю з пакувальним брендом Crown Holdings. Разом вони створили власну технологію додавання закису азоту в банку з кавовим напоєм. За словами Тодда, в результаті зернова кава виходить пінистою, з гладким тілом.

Газована кава. За деякими даними, цей напій винайшли кілька десятиліть тому в Калабрії, Італія. З тих часів на світовому ринку залишилися деякі бренди кавової газованої газованої води в пляшці, що зарекомендували себе, - наприклад, Brasilena. Виробник змішує напої на основі 12 % кавового концентрату, мінеральної води, цукру, двоокису вуглецю та барвників.

Також кавова газована вода може містити різноманітні смакові добавки - і це не лише ваніль, яка підкреслює ноти шоколаду та горіхів у каві. Засновник американської компанії VIVIC Coffee Грем Гулд вважає, що напої з такими смаками роблять усі, тому компанія зосередилася на тому, щоб підкреслити інші ноти кави. Так у лінійці VIVIC Coffee з'явилися напої в банках із коренем сассапаріля, малини та лаванди.

Завантаження..