Завантаження..

Як кав'ярні втрачають своїх відвідувачів, через економію на кавових зернах

Існує правдива японська приказка - «ichi-go ichi-e», яка означає «одна зустріч - один шанс».  На жаль, у власників кав’ярень також в розпорядженні всього один раз, під час якого вони мають приємно здивувати відвідувача, щоб той захотів повернутися до кав’ярні.

Головна мета кав’ярень - зробити відвідувача щасливим та задоволеним за короткий проміжок часу, адже кав’ярня - це, насамперед, місце для відпочинку.

В одну маленьку філіжанку вкладається величезна кількість сил – це і зручність розташування закладу, і професійний та ввічливий персонал, і якість зерна, і доступна ціна напою, але, якщо відвідувач не отримає задоволення з першого ковтка кави, все інше буде просто марно.

Вся річ в тому, що при відкритті кав’ярні більшість підприємців повторюють одну і ту саму помилку – проводячи економічні підрахунки, всі прагнуть мінімізувати витрати на собівартість готового напою, через це напій виходить водянистим, навіть якщо готував його бариста з багатолітнім досвідом.

Останнім часом, на ринку з'являється все більше “вигідних”пропозицій із продажу свіжообсмажених кавових зерен за низькою ціною. З великою ймовірністю, при цьому використовується зерно неналежної якості. Тут необхідно відповісти на питання: чи потрібна така економія, яка в кінцевому результаті зіпсує смак продукту та враження від кав’ярні.

Купуючи дешеві кавові зерна, можна збільшити прибуток на 5-10%, але за умови, що кількість проданих філіжанок кави у вас залишиться незмінною. Посередня кава зменшить кількість постійних відвідувачів та зробить вас схожими на кав’ярню напроти.

Якісна база при приготуванні кави – 90% успіху. За смачними та якісними напоями відвідувачі будуть повертатися знову і знову!